احتلال

نسأَل الله منازل الشهداء
احتلال
"تنها کسانی مردانه میمیرند که مردانه ایستاده باشند." سیدشهیدان اهل قلم
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۵، ۱۸:۳۵ - منتـــظر المـهـدی۳۱۳
    ممنونم

اسلایدر

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ق.ظ

سرباز ولایت فقیه

بسم رب الشهداء و الصدیقین

از کوی جنون سلسله واران همه رفتند

ما با که نشینیم که یاران همه رفتند

نی کوه کن بی سروپا ماند و نی مجنون

از کوی جنون سرو خرامان همه رفتند

سلام علیکم

چندی است که اشق اشقیا و بدترین دشمنان اسلام و قرآن و ولایت آمده اند که ریشه دین را بزنند و این بار نقطه عزت مندی مارا یعنی حریم و حرم آل الله در سوریه و عراق هدف قرار داده اند.

احمق ها فکر کرده اند چون شیطان بزرگ و استکبار جهانی و ظالمان عالم در کنارشان است قدرت دارند ولی کور خوانده اند مگر بچه شیعه مرده باشد که بگذارد این خزان زدگان و نوکران استکبار جهانی و این کافران و حرام زادگان به اهداف شوم خود برسند.

ما بچه شیعه هابه پیروی از منش مولای متقیان امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه السلام خود را موظف به حمایت از مظلومین عالم می دانیم.

یا زینب کبری سلام الله علیها بنت حیدر الکرار اسم شما شفا است اسم شما راه گشا است اسم شما بانوی ایثار واقتدار که می آید چهار ستون بدن من حقیر می لرزد که من سگ روسیاه که باشم که بخواهم جان ناقابل خود را در راه امن شما تقدیم کنم.

بی بی جان من حقیر روسیاه و آلوده دستانم خالی است و چیزی ندارم ( عملی ندارم که راه گشا در روز قیامت باشد) که در طبق اخلاص قرار دهم  و تقدیمشان کنم جز این جسم آلوده و ناقابل خود که اگر شما قبول فرمائید روسفید خواهم شد و اگر نه که من روسیاه و خسران زده هستم.

فقط ترا به خدا بی بی جان مگذارید که حقیرتان شرمنده برادرتان حضرت عباس بن علی بن ابی طالب علیه السلام شوم( غیرت الله) 

مدافع حرم شما بودن افتخار ماست و مدال افتخار است زیرا راه شما و راه آل الله راه نجات است ( ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه)

در این راه و امتحان الهی صمیمانه و عاجزانه به دعای خیر تمام کسانی که ذره ای و کمتر از ذره ای به گردن من روسیاه حق دارند احتیاج مبرم دارم 

ان شاءالله که بتوانم سرباز خوبی برای ولایت فقیه حضرت آیت الله خامنه ای(حفظ) باشم.

 

 

 فرازی از وصیت نامه شهید مدافع حرم میثم مدواری

 

نظرات (۲)

خوشا آنان که با عزت ز گیتی

بساط خویش برچیدند و رفتند

  ز کالاهای این آشفته بازار

شهادت را پسندیدند و رفتند
پاسخ:
ان شاءالله نظری کنند وروزی ما هم باشه

ممنو. سرزدید
عاقبت بخیر باشید
۰۷ آذر ۹۴ ، ۱۶:۱۴ عباس زاده
سلام علیکم مومن
روحش شاد ...
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم بزرگوار
عاقبت شما هم بخیر باشه
ممنونم سرزدید

از نظرات قبلی تان ظاهرا خیلی ها در هرزنامه بودند وندیدم،بسیار لطف دارید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کلیه حقوق این وبلاگ متعلق به [ احتلال ] می باشد ; ویرایش شده با توسط پلاک هفت