احتلال

نسأَل الله منازل الشهداء
احتلال
"تنها کسانی مردانه میمیرند که مردانه ایستاده باشند." سیدشهیدان اهل قلم
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۵، ۱۸:۳۵ - منتـــظر المـهـدی۳۱۳
    ممنونم

اسلایدر

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۳۲ ب.ظ

أنا یا سیدی جنتی فی جوار أبی عبد الله"

 انا یا سیدی لا اریدها جنه الانهار و الخلد و النعیم،لیس زهدا بما عندک 

 بل طمعا بما هو افضل لدیک 

انا یا سیدی جنتی فی جوار ابی عبدالله....

ای مولای من! من بهشت و نعمتها و درختان و جاودانگی اش را نمی خواهم،من به چیزی بزرگتر طمع دارم. بهشت من بودن در کنار اباعبدالله ع است.... 

وصیت نامه آغشته به خون شهید علی مصطفی حیدر

تشییع پیکر مطهر چهار شهید مدافع حرم از لشگر فاطمیون

چهارشنبه ۹۵/۸/۱۲ ساعت ۱۴/۳۰

از مسجد امام حسن عسکری بسمت حرم مطهر

سپس تدفین در قطعه۳۱ مدافعان حرم _ بهشت معصومه قم

 

نظرات (۳)

۱۰ آبان ۹۵ ، ۱۵:۳۶ ما شیعه‌ها
خوشا به سعادتشون
باب شهادت بازشده و ماها که ریایی می‌گفتیم: «ای کاش باب شهادت باز می‌ماند» خوابیم
پاسخ:
ان شاءالله که رزق تون باشه

یا حسین

امام حسن"عسکری" نه "عسگری"

یه تحقیق راجع بهش بکنید لطفا

پاسخ:
بله، تشکر 
اشتباه تایپی بوده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کلیه حقوق این وبلاگ متعلق به [ احتلال ] می باشد ; ویرایش شده با توسط پلاک هفت