احتلال

نسأَل الله منازل الشهداء
احتلال
"تنها کسانی مردانه میمیرند که مردانه ایستاده باشند." سیدشهیدان اهل قلم
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۵، ۱۸:۳۵ - منتـــظر المـهـدی۳۱۳
    ممنونم

اسلایدر

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ب.ظ

اذن شهادت

سید مصطفی خودش می گفت: دفعه اول که به سوریه اعزام شدم در عملیات تدمر خمپاره درست خورد کنار من ولی به من چیزی نشد ،گفتم شاید مشکل مالی دارم خدا نخواسته شهید بشم ، آمدم ایران و مباحث مالی خودم را حل کردم .

 دفعه دوم که رفتم سوریه، باز خمپاره خورد کنار من و به من چیزی نشد، گفتم شاید وابستگی به خانواده و بچه هاست که نمیذاره شهید بشم ؛ آمدم ایران و از بچه ها دل بریدم و برای بار سوم که به سوریه اعزام شدم در عملیاتی ترکش خوردم و مجروح شدم ولی شهید نشدم ، به ایران که آمدم نزد عارفی رفتم و از او مشکلم را پرسیدم ، ایشان گفتند:من کان لله کان الله له، تو برای خدا به جبهه نمی روی برای شهادت می روی، نیتت را درست کن خدا تو را قبول می کند...

پدرش می گفت : این دفعه آخر مصطفی(سیدابراهیم) عجیب بال و پر درآوره بود دیگر زمینی نبود ..

رفت و به آرزویش رسید..


نظرات (۴)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا


الله اکبر...
می خواد خالص خالصت کنه بعد شهید بشی....
عجب خدایی داریم...
همینه که میگه "شهید نظر می کند به وجه الله"

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام
عاقبت شما هم بخیر ان شاءالله
مولاعلی یارتون
سلام علیکم مومن
ظاهرا حاج قاسم خیلی ایشون رو دوست داشتند
کربلا روزیتون ان شاالله
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
اربعین ، به همراه شما ان شاءالله
خوش به سعادتشون که دل کندند پس انتخاب شدند و رفتند ... 
پاسخ:
خوشا به سعادتشون.... شهادت هنر مردان خداست

ان شاءالله قدردان خون شهدا باشیم
الهی عاقبت بخیر باشید
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۴ محمد مهدی یوسفی
اعتبار جمهورى اسلامى ایران متعلق به همه ملت‌هاى‏ اسلامى است

اگر امیدی به ظهور دارید ، از امروز هم به غزه بیاندیشید و هم لبنان و بحرین و عربستان و ...

+ دعوتید به معمای غیبت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کلیه حقوق این وبلاگ متعلق به [ احتلال ] می باشد ; ویرایش شده با توسط پلاک هفت