احتلال

نسأَل الله منازل الشهداء
احتلال
"تنها کسانی مردانه میمیرند که مردانه ایستاده باشند." سیدشهیدان اهل قلم
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۵، ۱۸:۳۵ - منتـــظر المـهـدی۳۱۳
    ممنونم

اسلایدر

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۷ ب.ظ

وصالِ محمد هادی

اینجانب "محمد هادی ذوالفقاری" وصیت می‌کنم که من را در ایران دفن نکنند و اگر شد ببرند "امام رضا" علیه السلام طواف بدهند و برگردانند و همینطور که در نجف و سامرا و کربلا و کاظمین طواف بدهند و در وادی‌السلام دفن کنند و دوست دارم نزدیک امام باشد و تمام مستحبات انجام شود و در داخل دور قبر من سیاهی بزنند و دستمال "گریه" مشکی و غیره مثل "تربت" بگذارند داخل قبر من مثل "حسینیه" شود و اگر شد جایی که سرم می‌خورد به سنگ لحد یک اسم "حضرت زهرا(س)" بگذارند که اگر سرم خورد به آن سنگ آخ نگویم و بگویم یا زهرا(س).


بالای سر من "روضه و سینه‌زنی" بگیرند و موقع دفن من پرچم بالای قبرم قرار بگیرد و در زیر پرچم من را دفن کنید و زیاد "یاحسین(ع)" بگویید و برای من مجلس عزا نگیرید چون من به چیزی که می‌خواستم رسیدم و برای "امام حسین" و "حضرت زهرا" مجلس بگیرید و گریه کنید و رو به قبله صحیح دفن کنید چون قبله در نجف اختلاف دارد و روی سنگ قبرم اسم من را نزنید و بنویسید که اینجا قبر یک آدم گناه کار است یعنی العبد الحقیر و المذنب و یا مثل این؛ پیراهن مشکی هم بگذارید داخل قبر ادامه دارد ...


نظرات (۲)

۳۰ تیر ۹۴ ، ۲۳:۴۲ هادی-عمار رهبر:)

دم دستگاهی راه انداختی:)

 سایتت عالی بود فقط حجم عکسا سنگینه قبل آپلود سبکشون کن سایت زود وا شه!

 نظرمم تایید نکن میفهمن رفیقمی ترورت میکنن:)))

پاسخ:
سلام.دم و دسگاه کجا بوده.کمیِ که شهدا خودشون لطف کنن دیده میشه.حال کردی جمله رو.بااین جمله دنیارو به سخره گرفتم.دیگه باید شهید شم.راستش عکسارو یه نفر دیگه میذاره وبلاگ معمولا هم کیفیتش رو میاره پایین ولی چشم من باز بهش میگم
خاک بر سر من !
که تو وصیت نامم باید بگم نماز روزه هایی که جاموند رو برام جبران کنید !!!


خداااای من .................

ما کجا و شهدا کجااااا ...
پاسخ:
ان شاءالله شهدا عنایتی کنند و شفیع مون باشند
عاقبت بخیر باشید ان شاءالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کلیه حقوق این وبلاگ متعلق به [ احتلال ] می باشد ; ویرایش شده با توسط پلاک هفت