احتلال

نسأَل الله منازل الشهداء
احتلال
"تنها کسانی مردانه میمیرند که مردانه ایستاده باشند." سیدشهیدان اهل قلم
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۵، ۱۸:۳۵ - منتـــظر المـهـدی۳۱۳
    ممنونم

اسلایدر

شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱ ق.ظ

نامه همسر شهید مدافع حرم

  

نامه همسرشهیدمدافع حرم سیداحسان حاجی حتم لو به همسر شهید مدافع حرم قاسم غریب

(شهدای گرگان)

 

خواهر عزیزتر از جان گرامی ، سلام

درود و ثنای خداوند بر جهادگران در راه حق و حقیقت که چون کشته شوند و یا پیروز ، به آنان پاداشی بزرگ عطا می گردد.

به برکت الفاظ مقدسه و انفاس مطهره ، دلهای مومنان به نور الهی روشن گشته و طریق ایمان و جهاد در راه خدا را برگزیده اند و شایستگان جهاد اصغر که در طلب ستاندن حق مظلوم از ظالم به پا خواسته اند ، براستی جهاد اکبر را که نفس درون است به انجام رسانیده اند و برگزیدگان این قوم نام مبارک شهید را دارند.

شهید که شاهدی است برعرصه حضور ظلمیت در جهان و راه گشا و چراغ هدایت در مسیر تاریک بشر در سیر الی الله .....

خواهر بزرگوارم

مطالبی این روزها در باره من و تو گفته و شنیده می شود ، عناوین و القابی هم بر دوش ما می نهند که مسئولیت این روزها را دوچندان نموده است ، وظیفه ای را همسر گرامیت بر دوشت نهاده که خود بزرگترین جهاد در راه خداست ، و از تمام اینها بکه بگذریم ، فرمایش مولای ما سید علی خانه ای روحی لک الفدا که می فرماید : " شهدای مدافع حرم از اولیاء ا... بودند ."

و نیز می فرمایند " شهید مدافع حرم همانند اینست که در جلوی امام حسین (ع) شهید شده است".

همسر گرامی ولی ا... ، همسر بزرگوار دوست خدا ،

چه بنامم تو را و چگونه مدح تورا بگویم که همین بس در مقام مجاهده ای بزرگ اسلحه همسر گرامیت در دستان توست و رسالت حفظ و نگهبانی از ثمره پر بار و برکت انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و ثمره شجره طیبه زندگی پربارتان دو فرزند گرامی و نور چشمان شهید بر دوش توست.

خواهر دلبندم ،

فراق یار نه آن می کند که بتوان گفت و لیکن دل در گرو عهدی داریم با آقایمان و مولایمان ، امید مستضعفان جهان ، صاحب الامر (عج) بسته ایم که تا جان در بدن و خون در رگ هایمان داریم برای انقلاب جهانی مستضعفان دمی از پا ننشینیمو فرزندان خود را همچون پدرانشان در مسیر حفظ ارکان نظام و انقلاب اسلامی تربیت نمائیم.

خواهر بزرگم ،

پرچم سرافراز شهادت بر دیوار خانه ات به اهتزاز در آمد تا بدانی شایستگی دارا بودن این پرچم را امام حسین (ع) برایمان مقدور ساخته است و در دفاع از عقیله بنی هاشم ، حضرت زینب و دفاع از حریم حرم علوی نه خون در بدن بلکه با تک تک سلولهایمان تا پای جان ایستاده ایم .

فدای صبر زینبیت ، نکند کاری کنیم که دشمن شاد شود ، نکند کاری کنیم که حریم ولایت فقیه متاثر شود نکند کاری کنیم که اشک چشمان ما برای حواشی روزگار باشد و اصل غربت مولا امام زمان (عج) و گمنامی شیعیان و مظلومیت جهان اسلام فراموشمان شود.

همسر مکرمه شهید، مسیر بلند زندگی ، ما را در یک ساحل قرار داد که آرامش آن بواسطه نام شهید ، ولایت فقیه و امامت و رهبری امام خامنه ای و پرچم سرخ سید الشهدا و گره زده به عطر حرم زینب سلام الله علیها ساخته است.

لحظه های عاشقیت را گره بزن بنام یکه سوار غربت شام و دل خوش دار اگر در عاشورای 61 هجری نبوده ای ، به تمام قامت عاشورا ، دلیر مردی را به عاشورای شام فرستاده ای که چفیه اش عطر سیب می دهد و روانه اش نمودی تا جلوگیری کند از هتک حرمت حرم عقیله اهل بیت توسط ناجوانمردانه ترین اهریمن ناپاک دوران و لبخند یادگاریش در قاب عکسش نشان از رضایتمندی لقاء یار است.

هم پیمان با من باش همقدم با من ، با تمام زنان و مردان امت اسلام در اعتلای نان مقدس شهدای مدافع حرم که یقین دارم این چنین است.

اجرت با اباعبدا... الحسین (ع)

خواهر کوچکت همسر پاسدار مدافع حرم سید احسان حاجی حتم لو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کلیه حقوق این وبلاگ متعلق به [ احتلال ] می باشد ; ویرایش شده با توسط پلاک هفت