احتلال

نسأَل الله منازل الشهداء
احتلال
"تنها کسانی مردانه میمیرند که مردانه ایستاده باشند." سیدشهیدان اهل قلم
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۵، ۱۸:۳۵ - منتـــظر المـهـدی۳۱۳
    ممنونم

اسلایدر

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۱۵ ب.ظ

روایت خواهر

هو الله الخالق الباری المصور

 

گوئیا ما را فرا خواندست این شام بلا...

 

 

باهم رفته بودیم کربلا، یک بار دیدم توی رواق روبروی ضریح خوابش برده و من هم برای بقیه جریان خوابیدنش را تعریف کردم.

تااینکه یک روز که مشغول دعا خواندن بودم آمد کنارم و گفت چقدر دعا می خوانی؟!!!

برو بنشین با آقا حال کن با آقا حرف بزن

میگفت خیلی خیلی لذت بخش است که خوابت ببرد،چشم باز کنی و ببینی شش گوشه ارباب جلوی چشمانت است.

 

بعد از اینکه خبر شهادتش آمد و رفتیم معراج شهدا به او گفتم به خدا اگر می دانستم خوابت در حرم می خواهد این طور بشود  تو را به اینجاها ببرد من هم می آمدم و کنارت می خوابیدم.

 

 روایت از خواهر شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان

 

نظرات (۴)

۲۲ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۳۲ سیّد محمّد جعاوله
حس خوب
ممنون
پاسخ:
عاقبت بخیر باشید 
ممنون از حضورتون
۲۲ فروردين ۹۵ ، ۲۱:۳۶ اگه خدا قبول کنه .. ... یه بنده خدا
+
پاسخ:
متشکریم
عاقبت بخیر  باشید
آخییی
۲۴ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۰۲ ابوالفضل نخعی
ای کاش ما هم خوابمان ببرد.
پاسخ:
ان شاءالله سر به دامن ارباب بذارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کلیه حقوق این وبلاگ متعلق به [ احتلال ] می باشد ; ویرایش شده با توسط پلاک هفت