احتلال

نسأَل الله منازل الشهداء
احتلال
"تنها کسانی مردانه میمیرند که مردانه ایستاده باشند." سیدشهیدان اهل قلم
آخرین نظرات
  • ۲۹ دی ۹۵، ۱۸:۳۵ - منتـــظر المـهـدی۳۱۳
    ممنونم

اسلایدر

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ

بهشتِ معصومه

السلام علیکِ یافاطمة اشفعی لنا فی الجنة

 

همانطوری که علقه ی ما و اباعبدالله نوعی خاص است ، قطعا خود اهل بیت نیز  اینگونه اند هوای آن خواهر و برادر را بیشتر دارند

حالا هر سالی که می خواهد باشد،جناب رباب باشد به سال ۶۱ یا دختر موسی ابن جعفر باشد ده ها سال بعد ؛

 

گمان من این است حضرت ، مدینه را دقیقا به مقصد قم ترک کرد تا از اینجا برای عقیله ی بنی هاشم سرباز تربیت کند.

باور نداری ،قرار ما قطعه ی مدافعان بهشت معصومه!

 

نظرات (۸)

رسلام عزیزم خوبی بنظرم وبلاگت رو انتقال بده بین بلاگ اینجا هر چی پیشرفت کنی میره و جیب بیان
امکانات بین بلاگ خیلی زیاده بیان به گردشم نمیرسه من خودم اول اینجا بودم نصف عمرم هدر رفت ضرر کردم حالا دارم رو یه سایت اختصاصی کار میکنم تا خودت نیایی نمیفهمی این ادرسمه خاستی بیا منم کمکت میکنم
salan.binblog.ir
پاسخ:
سلام
تشکر از پیشنهادتون
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۱۶ رفاقت به سبک شهید
خوشا به سعادتشون
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۱ کمیل بابایی
خدا روح شهدای مدافع حرم رو شاد کنه
و ما رو هم به قافله اونها اضافه کنه 
پاسخ:
احتمالا راه انتخاب از کنار بانوی قم عبور کنه،ما که به ایشون متوسل شدیم،ان شاالله جواب میگیریم،خدا کند به دلش مهر این غلام افتد
باور داریم...لازم نیست
پاسخ:
هم باور داریم،هم لمس میکنیم،ان شاالله حضرت ما رو هم انتخاب کنن
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۲۴ ❤منتـــظر المـهـدی❤
سلام بربانومعصومه.....
پاسخ:
السلام علیک یا بنت امیرالمومنین
۰۳ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۳ خواندنی ها
خدا ما رو هم شهید کنه
خوشا به سعادتشون که خانم سفارششون رو میکنه
اللهم الرزقنا
پاسخ:
الهی آمین
عاقبت بخیر باشید
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۰ زهرا قربانی
اجرشون باکریمه ی اهل بیت......

پاسخ:
ان شاءالله
ممنونم از حضورتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
کلیه حقوق این وبلاگ متعلق به [ احتلال ] می باشد ; ویرایش شده با توسط پلاک هفت